Kokybės politika

Norėdama užtikrinti teikiamų paslaugų kokybę, siekdama būti konkurencinga savo verslo rinkoje bei siekdama atitikti užsakovo poreikius – 2004 metais bendrovė pirmą kartą įdiegė kokybės vadybos sistemą atitinkančią LST EN ISO 9001:2001 standarto reikalavimus.
Kokybės valdymo sistema užtikrina bendrovės kokybės politikos įgyvendinimą. Kokybės valdymo sistemą sudaro skirtingi, bet tarpusavyje susiję valdymo procesai, reikalaujantys įvairių rūšių išteklių, tarp jų – ir žmogiškųjų.
Suprantame, kad siekiant suteikti tik aukščiausios kokybės paslaugas, darbuotojų indėlis yra labai svarbus, todėl nuolat investuojame į savo darbuotojus, jų mokymus bei kvalifikacijos kėlimą. Kiekvienas darbuotojas yra supažindintas su įmonės kokybės politika, jos reikalavimais ir yra pats atsakingas už šių reikalavimų vykdymą.
Atsakingas požiūris į darbą, lankstumas, profesionalumas, noras suprasti kliento poreikius bei juos įgyvendinti, sąžiningumas ir žodžio laikymasis padėjo įmonei užsitarnauti klientų pagarbą ir pasitikėjimą. Įgytas pasitikėjimas skatina nestovėti vietoje, augti, plėstis ir tobulėti, siekiant tapti geležinkelio infrastruktūros statybos paslaugų rinkos lyderiais.